دنیای عجیب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزار Winrar password finder به کاربران در خصوص استفاده از فایل های RAR که پسورد فایل ها را فراموش کرده اند  کمک می کند  و رمز را بازیابی می کند.



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده

 

دانلود از پرشین گیگ

 

نرم افزاری بسیار قوی و کم حجم PDF Password Remover v3.12

 برای حذف پسورد فایل های پی دی اف

 قابلیت های کیلیدی نرم افزار

 راحتی استفاده، بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی
 پشتیبانی از فناوری Drag&Drop
 بدون نیاز به نصب نرم افزار Adobe Acrobat Reader
 حذف رمزعبور موجود بر روی فایلهای PDF
 پشتیبانی از انواع ورژن های فایلهای PDF
 بازگشایی رمزهای عبور تا سطح 128 بیتی
 ایجاد امكان ویرایش، كپی و برش در فایلها با حذف رمزعبور آنها
 و ...



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 

 دانلود از پرشین گیگ

 

تاکنون شاید شما هم به فایل های PDF برخورد کرده باشید که قفل شده بوده و خواندن آن نیاز به پسورد دارد یا فایلهایی که پرینت از آن نیاز به پسورد دارد. توسط این نرم افزار می توانید این نوع قفل ها را شکسته و بدون مشکل از آنها استفاده نمایید. این برنامه از برنامه های بسیار کاربردی خصوصاً برای دانش آموزان، دانشجویان و اساتید می باشد که بصورت مداوم با فایل های PDF در ارتباط با جسجوی مقالات سرو کار دارند.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Advanced PDF Password Recovery Pro نرم افزاری بسیار پیشرفته برای بازیابی پسورد فایل های pdf قفل دار و از بین بردن محدودیت های اعمال شده برروی این نوع فایل ها می باشد. همانطور که میدانید روش دیگری به غیر از پسورد قرار دادن برروی فایل های pdf ، محدود کردن دسترسی های مختلف آن است. برای مثال برخی از فایل ها امکان ویرایش ، پرینت و کپی شدن را ندارد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند پسورد اینگونه فایل ها را بشکند ، امکان از بین بردن این محدودیت ها را نیز دارا می باشد. برخی از فایل های pdf به صورت owner و user پسورد گذاری شده اند که این نرم افزار این نوع محافظت ها را نیز خواهد شکست



ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد